zondag 15 april 2018

Rustig aan gedaan

De laatste tijd ging het met mijn gezondheid niet zo best, de medicijnen zorgen er voor dat ik niet veel kan rijden maar elke dag rond de 30 km dat gaat wel
Verder ben ik elke dag met de tuin bezig, die had ik de laatste jaren wat verwaarloost omdat ik elke dag met de fiets weg was dus dat is nu een grote klus

                  De restanten van mijn grote steiger, uitzoeken wat nog bruikbaar is
 Kijken wat ik hier kan doen, misschien wat tegels, die rotten niet weg ;-)
 Mijn tuinhuisje opnieuw in de beits en nieuwe dak bedekking, die had de laatste storm gesloopt
                                            Kleine steiger opknappen
 Tussen de bedrijven door ff een rondje ontspannen dus Scorpion uit z'n hok
                     Voor berijden voor gras inzaaien en pomp weer installeren

 Gisteren nog even een rondje, gelukkig kan je foto's niet ruiken
Een paar hyacinten gaan wel maar velden vol stinkt ;-)




                                         Hier alleen Narcissen, ff op adem komen ;-)


 Zelfs in de duinen staat het vol narcissen, die hebben de bollenboeren hier vroeger gedumpt (toen kon dat nog)

3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi André,

    Ja, een tuin kan veel werk opleveren, zeker na een tijdje er niet naar omgekeken te hebben.
    Gewoon rustig aan beginnen, elke dag een beetje, dan houdt je het lang genoeg vol om het weer netjes te krijgen. En als je zin hebt om te gaan fietsen, moet je dat ook doen, ontspanning op z'n tijd is belangrijk!

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Adri

      Zo doe ik het ook, elke dag een stukkie
      Als de zon er zo bij komt ga ik weer even verder met de steiger
      Daarna de pomp aanpakken, moet nog waterpas gezet worden(was ik vergeten)
      En dan vanmiddag weer een rondje fietsen

      Groeten, André

      Verwijderen