zaterdag 4 oktober 2014

Herfst treffen

Vanmorgen vroeg richting Egmond gereden, het was in Julianadorp helder maar onderweg kwam er nevel opzetten
Onderweg was het rustig, wie gaat er ook zo vroeg op pad alleen kwam ik wel de nodige konijnen tegen die zo nodig voor de fiets langs moesten, een vos en een fazant die ook niet van plan waren opzij te gaan
In Egmond was het nog stil, bijna iedereen sliep nog
Wat later kwamen Ellie, Cees en George ook aan gereden en wat later begon de toertocht
De eerste stop onderweg, een duinkaart kopen, daarna weer een stuk gereden en weer een stop, er moesten een stel een boom opzoeken, daarna weer verder gereden
Bij Camperduin gingen de meeste de dijk op maar Cees en ik zagen daar het nut niet van, even verderop de dijk op rijden is veel beter omdat daar het uitzicht goed is en de zeehonden van daar wel te zien zijn
dus zijn wij daar heen gereden, George, Wim en Gerrit kwamen later ook achter ons aan
Op de dijk hebben we onze fietsen gestald en even zeehondjes gekeken en daarna hebben we op ons gemak even wat gegeten en gedronken en wachten tot de rest ook deze kant op zou komen
Volgens George kon dat nog even duren omdat ze in het restaurant zaten te eten, tja, dat wisten we niet van te voren
Bij de parkeerplaats beneden bij de dijk maakt een reisbus het heel bont, parkeert midden op de weg om de mensen uit te laten stappen om zeehondjes te kijken, lekker handig op een 80 km weg
Na een tijd wachten zijn ze maar terug gereden omdat het wat lang begon te duren en ik ben alleen verder gereden naar huis, ik zou toch niet de hele tocht rijden en bij Petten afhaken
















4 opmerkingen:

  1. Hoi André,

    Mooie plaatjes van de zeehonden, en zo te zien redelijk weer om te fietsen.
    Inderdaad een vreemde "bushalte"!

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Adri

      Het was heel mooi fietsweer, weinig wind (al dachten sommige daar anders over) en zonnig
      Toen ik bijna thuis was een paar spetters gehad, de voorbode van de plensbuien die onderweg waren
      De bushalte was ronduit gevaarlijk, hij had beter bij Petten op de rotonde gekeerd, dan hoefden ze niet over te steken

      Groeten, Andre

      Verwijderen
  2. Hoi André, leuk je ontmoet te hebben. Ik ga ook nog een verslag maken. Er zitten heel leuke en mooie foto's tussen. Ook de foto's die je van mij gemaakt hebt zijn erg geslaagd.

    Hartelijke groet, Wilco.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Wilco, ik vond het ook leuk eens te zien wie "de bak"bestuurt
      Groeten, andre

      Verwijderen